Hírek

Többet akar tudni a praxisjogról?

Jöjjön el tanfolyamunkra!

A praxis jogi védelme, igazságügyi kérdések, Orvos és fogorvos a bíróság előtt

A Semmelweis Egyetem által akkreditált tanfolyam. Vizsgát nem igényel, minden fogorvosi szakvizsgához

Tudta, hogy Magyarországon az orvosi és elsősorban a fogorvosi praxisok ellen egyre több pert indítanak?

Az utóbbi évtizedekben alapvetően megváltoztak az orvosok, fogorvosok munkáját, praxisuk védelmét, biztonságát, kiszámíthatóságát, illetve sikeres működését befolyásoló tényezők. Számos nemzetközi tanulmány szól arról, hogy ez világszerte tapasztalható, nemcsak Magyarországra igazCélkeresztben a fogászati implantológia!

Tudja, hogy a mai „kioktatott” beteg az orvostól „mindenre kiterjedő” információkat, „teljes körű tájékoztatást” kér és vár el. A diagnózis, a terápia csak sikeres és tökéletes lehet, mert különben a betegnek (vásárlónak) azonnal kártérítési igénye jelentkezik. Ebben pedig erre felkészült ügyvédek hada megfelelő sikerdíj reményében tettre készen áll rendelkezésre.

Konkrét bírósági esetek bemutatása, elemzése! Egyéni konzultáció, vitás ügyek megbeszélése.

Elengedhetetlen ma már a megfelelő új tájékoztató és beleegyező nyilatkozat írásos beszerzése a betegtől egyes fogorvosi beavatkozások előtt.

Nálunk első kézből kaphatja a legfrissebb információkat, az orvosi és fogászati igazságügyi orvos szakértői gyakorlatban, a bírósági eljárásokban tapasztalattal rendelkező előadóktól!

Tanfolyamunk segítséget nyújt az orvosi és fogászati perek megelőzése, a bírósági eljárások elkerülése érdekében teendő lépések megtételében. Bemutatjuk, hogy milyen módszerekkel, eljárásokkal tudja a „praxis biztonságát” felépíteni, a peres eljárások kockázatát csökkenteni. Hogyan végezze a dokumentációt, az anamnézis felvételét, a kezelési tervet, a beleegyezést és sok „perdöntő” kérdés megoldását.

Előzze meg a bírósági eljárásokat, várja Ön is felkészülten a „pereskedni szerető betegek” kezelését! Minden betegről csak utólag derül ki hogy fel fogja jelenteni, hacsak nem tanulja meg a figyelmeztető jeleket!

Itt a lehetőség, hogy tanuljon mások hibáiból! Orvosi perek elemzésében, esetmegbeszéléseken vehet részt.

Ismerje meg FiFiKe programunkat is!

Több millió eset bizonyítja, hogy a fogbeültetés sikeressége 96%-os, tartósságát azonban számos tényező veszélyezteti. Amennyiben a fogvesztés kockázatai kivizsgálásra és csökkentésre kerülnek, akkor az implantáció egy életre szóló megoldást jelenthet, amennyiben nem, akár 1-2 év alatt az implantációs fogpótlás is elveszhet.

A probléma megoldására kockázatelemzési módszert dolgozott ki és vezetett be a Gáspár Medical Center.

Összegezve az elmúlt évek bírósági orvosi, fogászati-implantológiai eseteinek körülményeit, világosan látható, hogy a nem kellően vizsgált, fel nem ismert vagy figyelmen kívül hagyott kockázati tényezők állnak elsősorban a fogászati-implantológiai vitás, bírósági, kártérítési esetek, perek hátterében. Amikor a problémás következmény ténylegesen bekövetkezett, az események lezajlása után, a peranyagokból és az esemé-nyek visszaidézéséből már a fel nem mért vagy figyelmen kívül hagyott kockázat utólag, szinte minden esetben, törvényszerűen és egyértelműen megállapítható.